მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
Surveys addressing almost any marketing question or decision can be conducted by phone or mail, in person, or on the Web.
თითქმის ყველა მარკეტინგული საკითხის გადაჭრისა თუ გადაწყვეტილების მისაღებად წარმოებული გამოკითხვა შესაძლოა ჩატარდეს ტელეფონით, ელექტრონული ფოსტის მეშვეობით, პირისპირ ან ონლაინრეჟიმში.