მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 9. ახალი პროდუქტის შექმნა და პროდუქტის სიცოცხლის ციკლის სტრატეგიები
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
After preparing the sales forecast, management can estimate the expected costs and profits for the product, including marketing, R&D, operations, accounting, and finance costs.
გაყიდვების პროგნოზის მომზადების შემდეგ ხელმძღვანელობას შეუძლია დათვალოს მოსალოდნელი ხარჯები და მოგება პროდუქტისათვის, მარკეტინგის, კვლევისა და განვითარების, მართვის, ბუღალტერიის და ფინანსური ხარჯების ჩათვლით.