ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
ჯუნიორ ეჩივმენტი | მასწავლებელთა და კონსულტანტთა დამხმარე სახელმძღვანელო, მასწავლებელთა დამხმარე სახელმძღვანელო, თავი 15
Have the students include the candy wrapper in their analysis, along with shipping, storing, and other marketing services, as a way of further dramatizing the scope and complexity of global trade.
გლობალური ვაჭრობის მასშტაბისა და სირთულის ხაზგასასმელად სთხოვეთ მოსწავლეებს, ჩართონ თავიანთ ანალიზში კანფეტის შესაფუთი ქაღალდი, ისევე, როგორც ტრანსპორტირება, შენახვა და სხვა საბაზრო მომსახურებანი.
2.
საქართველოს მთავრობა | საქართველოს შრომის ბაზრის ფორმირების სახელმწიფო სტრატეგიისა და საქართველოს შრომის ბაზრის ფორმირების სახელმწიფო სტრატეგიის რეალიზაციის 2015-2018 წლების სამოქმედო გეგმა
Assistance in branding and packaging design to gain access to marketing services;
მარკეტინგულ სერვისებზე წვდომის მიზნით, ბრენდინგსა და შეფუთვის დიზაინში დახმარება
3.
საქართველოს საკანონმდებლო მაცნე | საქართველოს საგადასახადო კოდექსი, კარი I
Consulting, legal, accounting, audit and marketing services;
საკონსულტაციო, იურიდიული, ბუღალტრული, აუდიტორული, მარკეტინგული მომსახურება;
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
They include resellers, physical distribution firms, marketing services agencies, and financial intermediaries.
ამას მიეკუთვნებიან გადამყიდველები, ფიზიკური დისტრიბუციის ფირმები, მარკეტინგული მომსახურების სააგენტოები და ფინანსური შუამავლები.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
Marketing services agencies are the marketing research firms, advertising agencies, media firms, and marketing consulting firms that help the company target and promote its products to the right markets.
მარკეტინგული მომსახურების სააგენტოებია მარკეტინგული კვლევის კომპანიები, სარეკლამო სააგენტოები და მარკეტინგის საკონსულტაციო ფირმები, რომლებიც კომპანიას ეხმარებიან მიზნობრივი აუდიტორიის განსაზღვრასა და სწორად შერჩეულ ბაზრებზე საკუთარი პროდუქციის სტიმულირებაში.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
However, it may also provide information to external partners, such as suppliers, resellers, or marketing services agencies.
თუმცა, მას ასევე შეუძლია გარე პარტნიორების ინფორმაციული უზრუნველყოფა, როგორიცაა: მიმწოდებლები, გადამყიდველები ან მარკეტინგული მომსახურების სააგენტოები.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 9. ახალი პროდუქტის შექმნა და პროდუქტის სიცოცხლის ციკლის სტრატეგიები
McCann Worldgroup, a large U.S.-based advertising and marketing services agency, operates in more than 130 countries.
აშშ-ის დიდი სარეკლამო და მარკეტინგული მომსახურების სააგენტო მაქქენვორდრუფი, 130-ზე მეტ ქვეყანაში აწარმოებს საქმიანობას.
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 9. ახალი პროდუქტის შექმნა და პროდუქტის სიცოცხლის ციკლის სტრატეგიები
Moreover, McCann Worldgroup is one company in the Interpublic Group of Companies, an immense, worldwide network of advertising and marketing services companies.
გარდა ამისა, მაქ ქენ ვორდრუფი ერთი კომპანიაა ინტერფაბლიქ გრუფ ოფ ქომპანისში, რომელიც სარეკლამო და მარკეტინგული მომსახურების კომპანიათა მსოფლიო ქსელშია ჩართული.
9.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 19. გლობალური ბაზარი
As sales increase, the export department can expand to include various marketing services so that it can actively go after business.
გაყიდვების ზრდასთან ერთად, საექსპორტო განყოფილებას შეუძლია გაფართოვდეს და რამდენიმე მარკეტინგული მომსახურება მოიცვას, რათა აქტიურად ემსახუროს ბიზნესს.