ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
It calls for sustainable marketing, socially and environmentally responsible marketing that meets the present needs of consumers and businesses while also preserving or enhancing the ability of future generations to meet their needs.
იგი მოიხმობს მდგრად მარკეტინგს – სოციალური და გარემოსდაცვითი პასუხისმგებლობით აღსავსე მარკეტინგს, რომელიც აკმაყოფილებს მომხმარებელთა და კომპანიების მიმდინარე მოთხოვნილებებს და ამავე დროს ინარჩუნებს ან/და აუმჯობესებს გარემოს მომავალი თაობებისათვის.