მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
It calls for sustainable marketing, socially and environmentally responsible marketing that meets the present needs of consumers and businesses while also preserving or enhancing the ability of future generations to meet their needs.
იგი მოიხმობს მდგრად მარკეტინგს – სოციალური და გარემოსდაცვითი პასუხისმგებლობით აღსავსე მარკეტინგს, რომელიც აკმაყოფილებს მომხმარებელთა და კომპანიების მიმდინარე მოთხოვნილებებს და ამავე დროს ინარჩუნებს ან/და აუმჯობესებს გარემოს მომავალი თაობებისათვის.