მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. პროდუქტი, მომსახურება და ბრენდი: მყიდველისთვის ფასეულობების შექმნა
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
Today, as competition and costs increase, and as productivity and quality decrease, more service marketing sophistication is needed.
დღეს, კონკურენციისა და ფასების ზრდის პირობებში და ხარისხის გაუარესების ფონზე, საჭიროა მომსახურების მარკეტინგის უფრო მეტი ძალისხმევა.