ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. პროდუქტი, მომსახურება და ბრენდი: მყიდველისთვის ფასეულობების შექმნა
Today, as competition and costs increase, and as productivity and quality decrease, more service marketing sophistication is needed.
დღეს, კონკურენციისა და ფასების ზრდის პირობებში და ხარისხის გაუარესების ფონზე, საჭიროა მომსახურების მარკეტინგის უფრო მეტი ძალისხმევა.