ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
Companies such as Walmart, McDonald’s, Hyundai, and General Mills maintained or actually increased their marketing spending.
ისეთმა კომპანიებმა, როგორიცაა: ვოლმარტი, მაკდონალდსი, ჰიუნდაი და ჯენერალ მილსი, შეძლეს, შეენარჩუნებინათ და გაეზარდათ მარკეტინგული დანახარჯები.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
Direct marketing continues to become more Web-oriented, and Internet marketing is claiming a fast-growing share of marketing spending and sales.
პირდაპირი მარკეტინგი კვლავაც ძირითადად ინტერნეტით ხორციელდება და ინტერნეტმარკეტინგზე ხარჯებისა და გაყიდვების უდიდესი წილი მოდის.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
The DMA reports that U.S. marketers spent $44.4 billion on direct mail last year (including both catalogue and noncatalog mail), which accounted for 32 percent of all direct marketing spending.
პირდაპირი მარკეტინგის ასოციაციის ინფორმაციით, აშშ-ის მარკეტოლოგებმა გასულ წელს 44.4 მილიარდი აშშ დოლარი დახარჯეს ფოსტით განხორციელებულ პირდაპირ მარკეტინგზე (როგორც ამანათი-კატალოგები, ისე სხვა მასალა), რაც პირდაპირ მარკეტინგზე დახარჯული მთლიანი თანხის 32%-ია.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 18. კონკურენტუნარიანი უპირატესობის შექმნა
It increased its marketing spending as rivals were cutting back.
კონკურენტებისგან განსხვავებით, მან მარკეტინგზე გამოყოფილი ბიუჯეტი გაზარდა.