მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 15. რეკლამირება და საზოგადოებასთან ურთიერთობა
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
Despite its potential strengths, public relations is sometimes described as a marketing stepchild because of its often limited and scattered use.
მიუხედავად ამ პოტენციური ძლიერი მხარეებისა, საზოგადოებასთან ურთიერთობას ზოგჯერ განიხილავენ, როგორც მარკეტინგის გერს, ვინაიდან მისი გამოყენება ხშირად ლიმიტირებული და შეზღუდულია.