ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Marketing research is becoming more like science fiction with a new field called neuromarketing, which uses technologies such as magnetic resonance imaging (MRI) to peer into consumers’ brains in an attempt to understand cognitive and affective responses to marketing stimuli.
მარკეტინგული კვლევა მეცნიერული ფანტასტიკის ჟანრის ახალ მიმართულებად, ნეირომარკეტინგად გადაიქცევა. იგი ისეთ ტექნოლოგიებს იყენებს, როგორიცაა, ბირთვულ-მაგნიტური რეზონანსი, რათა „შეაღწიოს“ მომხმარებელთა ტვინში და გაიგოს, რა ხდება იქ, როდესაც მომხმარებელს ესმის და ხედავს სხვადასხვა მარკეტინგულ სტიმულებს.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 5. სამომხმარებლო ბაზრები და მომხმარებელთა ქცევა
Marketing stimuli consist of the four Ps: product, price, place, and promotion.
მარკეტინგული სტიმულები მოიცავს ე.წ. ოთხ P-ის: პროდუქტს, განაწილებას, ფასსა და სტიმულირებას.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 5. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
According to this model, marketing stimuli and other major forces (economic, technological, political, cultural) enter the consumer’s “black box” and produce certain responses.
ამ მოდელის მიხედვით, მარკეტინგული და სხვა ძირითადი ძალების (ეკონომიკური, ტექნოლოგიური, პოლიტიკური და კულტურული) სტიმულები შედის მომხმარებლის ,,შავ ყუთში“ და იწვევს გარკვეულ რეაქციებს.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 6. ბიზნესბაზრები და ბიზნესმყიდველის ქცევა
At the most basic level, marketers want to know how business buyers will respond to various marketing stimuli.
მარკეტოლოგებს ყველაზე საბაზისო დონეზე სურთ გაიგონ, როგორ რეაგირებას მოახდენს ბიზნესმყიდველი სხვადასხვა მარკეტინგულ სტიმულზე.