ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
ჯუნიორ ეჩივმენტი | მასწავლებელთა და კონსულტანტთა დამხმარე სახელმძღვანელო, მასწავლებელთა დამხმარე სახელმძღვანელო, თავი 11
• Study the demographic characteristics of a neighborhood and analyze the marketing strategies businesses use.
• შეისწავლეთ რაიონის დემოგრაფიული თავისებურებები და გააანალიზეთ სამარკეტინგო სტრატეგიები, რომელთაც საწარმოები მიმართავენ.
2.
ჯუნიორ ეჩივმენტი | მასწავლებელთა და კონსულტანტთა დამხმარე სახელმძღვანელო, მასწავლებელთა დამხმარე სახელმძღვანელო, თავი 11
Consider how changing demographics would impact some of these marketing strategies.
აწონ-დაწონეთ, როგორ იმოქმედებს დემოგრაფიული სიტუაციის ცვლილება ზოგიერთ ამ სამარკეტინგო სტრატეგიაზე.
3.
ჯუნიორ ეჩივმენტი | მასწავლებელთა და კონსულტანტთა დამხმარე სახელმძღვანელო, კონსულტანტთა დამხმარე სახელმძღვანელოს, თავი 11
• Invite a representative from your firm’s marketing department to discuss the structure of your industry and the marketing strategies your firm employs.
• მოიწვიეთ თქვენი ფირმის მარკეტინგის განყოფილების წარმომადგენელი თქვენი დარგის სტრუქტურისა და იმ სტრატეგიების განსახილველად, რომელსაც თქვენი ფირმა იყენებს.
4.
ხარისხის კონტროლის, აუდიტის, მიმოხილვის, სხვა მარწმუნებელი და დაკავშირებული მომსახურების საერთაშორისო დოკუმენტების ცნობარი | ტომი I, აუდიტის საერთაშორისო სტანდარტი 315
Inquiries directed towards marketing or sales personnel may provide information about changes in the entity’s marketing strategies, sales trends, or contractual arrangements with its customers.
მარკეტინგის ან გაყიდვების განყოფილების პერსონალის გამოკითხვამ შეიძლება აუდიტორი უზრუნველყოს ინფორმაციით, სუბიექტის მარკეტინგის სტრატეგიაში მომხდარი ცვლილებების, გაყიდვების ტენდენციების, ან მომხმარებლებთან დადებული სახელშეკრულებო შეთანხმებების შესახებ.
5.
ხარისხის კონტროლის, აუდიტის, მიმოხილვის, სხვა მარწმუნებელი და დაკავშირებული მომსახურების საერთაშორისო დოკუმენტების ცნობარი | ტომი I, აუდიტის საერთაშორისო სტანდარტი 315 (გადასინჯული 2019 წელს)
Inquiries directed towards marketing or sales personnel may provide information about changes in the entity’s marketing strategies, sales trends, or contractual arrangements with its customers.
მარკეტინგის ან გაყიდვების განყოფილების პერსონალის გამოკითხვით აუდიტორმა შეიძლება ინფორმაცია მოიპოვოს სუბიექტის მარკეტინგის სტრატეგიაში მომხდარი ცვლილებების, გაყიდვების ტენდენციების, ან მომხმარებლებთან დადებული სახელშეკრულებო შეთანხმებების შესახებ.
6.
კულტურის კვლევები: კრიტიკული შესავალი | ნაწილი III, გლობალიზაციის გააზრება
Some firms outsourced their manufacturing, without attempting to invest in or control the overseas plants, merely globalising their marketing strategies and distribution chains.
ზოგიერთმა ფირმამ მოახდინა წარმოების გადაბარება და არ ცდილობდა საზღვარგარეთული საწარმოების ინვესტირებას ან კონტროლს, უბრალოდ გლობალიზებას უწევდა თავის მარკეტინგულ სტრატეგიას და გასაღების ქსელებს.
7.
კულტურის კვლევები: კრიტიკული შესავალი | ნაწილი IV, ინტერნეტი და ტექნოკულტურა
That weekend is crucial to the US film industry because it is a measure not of reviews and word of mouth but of marketing strategies and star power and can become the basis for further marketing campaigns.
ეს კვირა გადამწყვეტია აშშ-ს კინოინდუსტრიისთვის, რადგან საზომია არა მიმოხილვისა და ზეპირი გამოხმაურების, არამედ მარკეტინგული სტრატეგიებისა და ვარსკვლავთა ძალისათვის და შესაძლოა გახდეს უფრო ფართო მარკეტინგული კამპანიის საფუძველი.
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
Next we discuss the five steps in the marketing process—from understanding customer needs, to designing customer-driven marketing strategies and integrated marketing programs, to building customer relationships and capturing value for the firm.
შემდეგ განვიხილავთ მარკეტინგული პროცესის ხუთ საფეხურს: მყიდველთა მოთხოვნილებების გაგებას, მყიდველზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგიების შექმნას, მარკეტინგული პროგრამების შედგენას, მყიდველთან ურთიერთობის ჩამოყალიბებასა და კომპანიისათვის ფასეულობის შექმნას.
9.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
In Chapter 2, we look more deeply into the second and third steps—designing marketing strategies and constructing marketing programs.
მეორე თავში უფრო ჩავუღრმავდებით მარკეტინგული სტრატეგიების შემუშავებისა და მარკეტინგული პროგრამების შექმნის საკითხებს.
10.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
But what philosophy should guide these marketing strategies?
მაგრამ რომელ „ფილოსოფიაზე“ დაყრდნობით უნდა განისაზღვროს მარკეტინგის ეს სტრატეგიები?
11.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
There are five alternative concepts under which organizations design and carry out their marketing strategies: the production, product, selling, marketing, and societal marketing concepts.
არსებობს ხუთი ალტერნატიული კონცეფცია, რომელთა თანახმადაც, ორგანიზაციები ქმნიან და ახორციელებენ თავიანთ მარკეტინგულ სტრატეგიებს: წარმოების, პროდუქტის, გაყიდვის, მარკეტინგული და სოციოეთიკური მარკეტინგული კონცეფციები.
12.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
Product quality and improvement are important parts of most marketing strategies.
პროდუქტის ხარისხი და გაუმჯობესება არაერთი მარკეტინგული სტრატეგიის უმნიშვნელოვანესი შემადგენელი ნაწილია.
13.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
As Figure 1.4 shows, companies should balance three considerations in setting their marketing strategies: company profits, consumer wants, and society’s interests.
სურათი 1.4-ის მიხედვით, კომპანიებმა მხედველობაში უნდა მიიღონ და დააბალანსონ სამი რამ: კომპანიის მოგება, მომხმარებლის სურვილები და საზოგადოების ინტერესები.
14.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
In this chapter, we dig deeper into steps two and three of that process: designing customer-driven marketing strategies and constructing marketing programs.
წინამდებარე თავში ჩვენ ამ პროცესის მეორე (მყიდველზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგიების შექმნისა) და მესამე (მარკეტინგული პროგრამების შედგენის) ეტაპებს დეტალურად განვიხილავთ.
15.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
Like Nike, outstanding marketing organizations employ strongly customer-driven marketing strategies and programs that create customer value and relationships.
ნაიკის მსგავსად, წამყვანი კომპანიები იყენებენ მყიდველზე ორიენტირებულ მარკეტინგულ სტრატეგიებსა და პროგრამებს, რომლებიც მთლიანად კომპანიის სტრატეგიის ჩარჩოებში ჯდება.
16.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
Marketing strategies and programs must be developed to support these marketing objectives.
მარკეტინგული სტრატეგიები და პროგრამები ისე უნდა შემუშავდეს, რომ მიღწეულ იქნეს მარკეტინგული მიზნები.
17.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
These are Kohler’s broad marketing strategies. Each broad marketing strategy must then be defined in greater detail.
ასე შეიძლება გამოიყურებოდეს კოლერის ძირითადი მარკეტინგული სტრატეგია, რაც მოგვიანებით დეტალურად უნდა განისაზღვროს.
18.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
Marketing planning involves choosing marketing strategies that will help the company attain its overall strategic objectives.
მარკეტინგული დაგეგმვა არის მარკეტინგული სტრატეგიის შემუშავება, რომელიც კომპანიას ყველა სტრატეგიული მიზნის განხორციელებაში ეხმარება.
19.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
Still, implementation is difficult—it is often easier to think up good marketing strategies than it is to carry them out.
განხორციელება საკმაოდ რთული პროცესია - ხშირად ბევრად უფრო ადვილია კარგი მარკეტინგული სტრატეგიის დასახვა, ვიდრე მისი აღსრულება.
20.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
The company must design a marketing organization that can carry out marketing strategies and plans.
მარკეტინგული სტრატეგიებისა და გეგმების განსახორციელებლად კომპანიამ მარკეტინგული ორგანიზაცია უნდა შექმნას.