ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
საბანკო საქმე | თიბისი ბანკი, წლიური ანგარიში 2012
The Committee sets the brandDs marketing strategy and its management strategy.
კომიტეტი ადგენს ბრენდის მარკეტინგის სტრატეგიას და მისი მართვის სტრატეგიას.
2.
ჯუნიორ ეჩივმენტი | მასწავლებელთა და კონსულტანტთა დამხმარე სახელმძღვანელო, კონსულტანტთა დამხმარე სახელმძღვანელოს, თავი 1
• Describe how a new product line was chosen from among competing alternatives or why the firm chose to use one marketing strategy over another.
• აღწერეთ, როგორ იქნა ამორჩეული პროდუქციის ახალი ასორტიმენტი სხვა შესაძლო ალტერნატივებიდან, ან რატომ ამჯობინა ფირმამ მარკეტინგის ერთი სტრატეგია მეორეს.
3.
მუზეუმის მართვა | პრომოუშენი
This is another objection to the marketing strategy as it diminishes scholarship and professionalism, which lie at the core of the museum mission.
ეს კიდევ ერთი არგუმენტია სამარკეტინგო სტრატეგიის წინააღმდეგ, ვინაიდან იგი აკნინებს განსწავლულობასა და პროფესიონალიზმს, რომლებიც მუზეუმის მისიის საფუძველს წარმოადგენს.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
Designing a Customer-Driven Marketing Strategy.
მყიდველზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგიის შექმნა.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
Once it fully understands consumers and the marketplace, marketing management can design a customer-driven marketing strategy.
სავაჭრო სივრცისა და მყიდველის მოთხოვნილებების სრულად შესწავლის შემდეგ შესაძლებელია მყიდველზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგიის შექმნა.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
To design a winning marketing strategy, the marketing manager must answer two important questions: What customers will we serve (what’s our target market)?
მომგებიანი მარკეტინგული სტრატეგიის შესაქმნელად მარკეტინგის მენეჯერმა პასუხი უნდა გასცეს ორ მნიშვნელოვან შეკითხვას: რომელ მყიდველებს უნდა მოვემსახუროთ (ანუ რომელია ჩვენი მიზნობრივი ბაზარი)?
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
We will discuss these marketing strategy concepts briefly here and then look at them in more detail in Chapters 2 and 7.
აქ მოკლედ განვიხილავთ მარკეტინგული სტრატეგიის ამ კონცეფციებს, მოგვიანებით კი, მე-2 და მე-7 თავებში, დეტალურად შევისწავლით მათ.
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
The societal marketing concept holds that marketing strategy should deliver value to customers in a way that maintains or improves both the consumer’s and society’s well-being.
სოციოეთიკური მარკეტინგული კონცეფციის თანახმად, მარკეტინგულმა სტრატეგიამ ისე უნდა მიაწოდოს მყიდველებს ფასეულობა, რომ შეინარჩუნოს ან გააუმჯობესოს როგორც მომხმარებლის, ისე საზოგადოების კეთილდღეობა.
9.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
In this section, we examine the major trends and forces that are changing the marketing landscape and challenging marketing strategy.
თავის ამ ნაწილში ჩვენ განვიხილავთ მთავარ ტენდენციებსა და ძალებს, რომლებიც ცვლიან მარკეტინგულ „პეიზაჟს“ და გამოწვევას უცხადებენ მარკეტინგულ სტრატეგიებს.
10.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
It then designs a customer-driven marketing strategy based on the answers to two simple questions.
შემდეგ მყიდველზე ორიენტირებულ მარკეტინგულ სტრატეგიას ქმნის, რომელიც ორი მარტივი შეკითხვის პასუხზეა დაფუძნებული.
11.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
The second marketing strategy question is “How can we best serve targeted customers?” (differentiation and positioning).
კითხვა მეორე: „როგორ მოვემსახუროთ საუკეთესოდ მიზნობრივ ბაზარს?“ (დიფერენციაცია და პოზიციონირება).
12.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
With its marketing strategy chosen, the company now constructs an integrated marketing program—consisting of a blend of the four marketing mix elements—the four Ps—that transforms the marketing strategy into real value for customers.
მარკეტინგული სტრატეგიით კომპანია ადგენს მარკეტინგულ პროგრამას, რომელიც შედგება მარკეტინგული კომპლექსის ოთხი ელემენტისაგან – „ოთხი პისგან“, რომელიც მარკეტინგულ სტრატეგიას მყიდველთა ნამდვილ ფასეულობად აქცევს.
13.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
Chapter 18 sums up customer-driven marketing strategy and creating competitive advantage in the marketplace.
მე-18 თავში შეჯამებულია მყიდველზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგია და ბაზარზე კონკურენტუნარიანი უპირატესობის შექმნა.
14.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Next, marketers design a customer-driven marketing strategy with the goal of getting, keeping, and growing target customers.
შემდეგ ისინი მყიდველებზე ორიენტირებულ მარკეტინგულ სტრატეგიას ქმნიან, რათა მოიპოვონ, შეინარჩუნონ და გაზარდონ მიზნობრივი მყიდველების რაოდენობა.
15.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Objective 3 Identify the key elements of a customer-driven marketing strategy and discuss the marketing management orientations that guide marketing strategy.
მიზანი 3 დაადგინეთ მყიდველებზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგიის ძირითადი ელემენტები და განიხილეთ მარკეტინგული მართვის მიმართულებები, რომლების მარკეტინგულ სტრატეგიას უძღვის წინ.
16.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
To design a winning marketing strategy, the company must first decide whom it will serve.
მომგებიანი მარკეტინგული სტრატეგიის შესაქმნელად კომპანიამ უპირველესად უნდა გადაწყვიტოს, თუ ვის მოემსახურება.
17.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
These are Kohler’s broad marketing strategies. Each broad marketing strategy must then be defined in greater detail.
ასე შეიძლება გამოიყურებოდეს კოლერის ძირითადი მარკეტინგული სტრატეგია, რაც მოგვიანებით დეტალურად უნდა განისაზღვროს.
18.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
Marketing Strategy and the Marketing Mix.
მარკეტინგული სტრატეგია და მარკეტინგული კომპლექსი.
19.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
Guided by marketing strategy, the company designs an integrated marketing mix made up of factors under its control—product, price, place, and promotion.
მარკეტინგული სტრატეგიის ხელმძღვანელობით იქმნება ინტეგრირებული მარკეტინგული კომპლექსი, რომელიც შედგება კომპანიის მიერ კონტროლირებადი გადაწყვეტილებებისაგან – პროდუქტთან, ფასთან, ადგილთან და სტიმულირებასთან მიმართებით.
20.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
To find the best marketing strategy and mix, the company engages in marketing analysis, planning, implementation, and control.
საუკეთესო მარკეტინგული სტრატეგიის ჩამოყალიბებისათვის კომპანია ჩაბმულია მარკეტინგული ანალიზის, დაგეგმვის, განხორციელებისა და კონტროლის საქმეში.