ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 9. ახალი პროდუქტის შექმნა და პროდუქტის სიცოცხლის ციკლის სტრატეგიები
But like everything else in marketing, successful new-product development begins with a thorough understanding of what consumers need and value.
მაგრამ, როგორც სხვა ყველაფერი, მარკეტინგში წარმატებული პროდუქტის განვითარებაც იწყება იმით, რომ კომპანიამ კარგად უნდა გაიაზროს, რა საჭიროებები გააჩნიათ მომხმარებლებს/კლიენტებს და რა მიაჩნიათ მათ ღირებულად.