მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
For example, when Coca-Cola signs on as the exclusive beverage provider for a fast-food chain, such as McDonald’s, Wendy’s, or Subway, it provides much more than just soft drinks. It also pledges powerful marketing support.
● მაგალითად, როდესაც კოკა-კოლა სწრაფი კვების ობიექტების მაკდონალდსის, ვენდისის ან საბვეის გამაგრილებელი სასმელების ექსკლუზიური მიმწოდებელი ხდება, იგი ზემოაღნიშნულ კომპანიებს არა მარტო სასმელით უზრუნველყოფს, არამედ მძლავრ მარკეტინგულ მხარდაჭერასაც უწევს.