ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
We will explore the impact of digital marketing technologies in future chapters, especially Chapter 17.
ახალი ციფრული ეპოქის გავლენას უფრო დაწვრილებით წიგნის მომდევნო თავებში, განსაკუთრებით კი მე-17 თავში განვიხილავთ.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 9. ახალი პროდუქტის შექმნა და პროდუქტის სიცოცხლის ციკლის სტრატეგიები
Many marketers are now using new online simulated marketing technologies to reduce the costs of test marketing and speed up the process.
დღეს მრავალი მარკეტოლოგი იყენებს ახალ ონლაინსიმულირებად მარკეტინგულ ტექნოლოგიებს იმისათვის, რომ შეამციროს ტესტ-მარკეტინგის ხარჯები და დააჩქაროს პროცესი.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | წინასიტყვაობა
4. Harnessing new marketing technologies.
4. ახალი მარკეტინგული ტექნოლოგიების გამოყენება.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | წინასიტყვაობა
This edition provides revised and expanded discussions of new marketing technologies, from “Web 3.0” in Chapter 1 to “Webnography” research tools in Chapter 4 to neuromarketing in Chapter 5 and the dazzling new digital marketing and online technologies in Chapters 1, 15, and 17.
წინამდებარე გამოცემა უზრუნველყოფს ახალი მარკეტინგული ტექნოლოგიების შესახებ გადამუშავებულ და გავრცობილ განხილვებს: პირველ თავში – ვებ 3.0, მე-4 თავში ვებნოგრაფიის კვლევითი მექანიზმები, მე-5 თავში - ნეირომარკეტინგი და 1-ელ, მე-15 და მე-17 თავებში ახალი ციფრული მარკეტინგი და ონლაინტექნოლოგიები.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
The major forms of direct marketing—as shown in Figure 17.1—include personal selling, direct-mail marketing, catalogue marketing, telephone marketing, direct-response television (DRTV) marketing, kiosk marketing, new digital direct marketing technologies, and online marketing.
პირდაპირი მარკეტინგის ძირითადი ფორმები მოცემულია სურათზე 17.1. — იგი მოიცავს პერსონალურ გაყიდვებს, მარკეტინგს ტრადიციული ფოსტით, კატალოგებით, ტელეფონით, ჯიხურში, ავტომანქანებით, პირდაპირი რეაგირების ტელევიზიას, ახალი ციფრული მარკეტინგის ტექნოლოგიებს და ონლაინმარკეტინგს.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
New Digital Direct Marketing Technologies.
ახალი პირდაპირი მარკეტინგული ციფრული ტექნოლოგიებით.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
Here, we look into several exciting new digital direct marketing technologies: mobile phone marketing, podcasts and vodcasts, and interactive TV (iTV).
აქ საქმე გვაქვს რამდენიმე ახალ, პირდაპირი მარკეტინგის ციფრულ ტექნოლოგიასთან: მარკეტინგი მობილური ტელეფონით, პოდკასტები და ვოდკასტები და ინტერაქტიური ტელევიზია.
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
In recent years, a number of new digital direct marketing technologies have emerged, including mobile marketing, podcasts and vodcasts, and interactive TV.
ბოლო წლებში აქტიურად შემოვიდა პირდაპირი მარკეტინგის რამდენიმე ახალი ციფრული ტექნოლოგია, მობილური მარკეტინგის, პოდკასტებისა და ვოდკასტების და ინტერაქტიური ტელევიზიის ჩათვლით.