ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 6. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Pharmaceutical companies give physicians money and other promotional benefits when marketing their products; some receive hundreds of thousands of dollars.
ფარმაცევტული კომპანიები ექიმებს უხდიან თანხას და სხვადასხვა პრივილეგიებით უზრუნველყოფენ, როდესაც საქმე ეხება მათი პროდუქციის მარკეტინგს. ზოგჯერ ასობით და ათასობით დოლარზეა საუბარი.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | წინასიტყვაობა
As technological developments make the world an increasingly smaller and more fragile place, marketers must be good at marketing their brands globally and in sustainable ways.
ტექნოლოგიური პროგრესი მსოფლიოს მასშტაბებს კიდევ უფრო ამცირებს და სათუთს ხდის, შესაბამისად მარკეტოლოგებმა ზედმიწევნით უნდა იცოდნენ, როგორ მოახდინონ თავიანთი ბრენდების საყოველთაო და მდგრადი მარკეტინგი.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 2. მარკეტინგი ციფრებით
For example, next year’s total market demand for media phones will depend on how much other producers spend on marketing their brands.
მაგალითად, მომავალი წლის მთლიანი ბაზრის მოთხოვნა ტელეფონებისათვის დამოკიდებული იქნება იმაზე, თუ რამდენს დახარჯავენ სხვა მწარმოებლები თავიანთი ბრენდის მარკეტინგზე.