ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მუზეუმის მართვა | პრომოუშენი
This excessive use of the various marketing tools may lead to a transformation of the museum, which may start to lose its character and scope.
სხვადასხვა სამარკეტინგო ინსტრუმენტების ამგვარმა ჭარბმა გამოყენებამ შეიძლება მიგვიყვანოს მუზეუმის იმგვარ ტრანსფორმაციამდე, რომელიც მას დააკარგვინებს თავის ხასიათსა და საქმიანობის სფეროს.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
Beyond offering consistently high value and satisfaction, marketers can use specific marketing tools to develop stronger bonds with customers.
მაღალი ფასეულობებისა და კმაყოფილების მუდმივად შეთავაზების გარდა, მარკეტოლოგებს შეუძლიათ გამოიყენონ სპეციფიკური მარკეტინგული საშუალებები, რათა დაამყარონ უფრო ძლიერი კავშირები მომხმარებლებთან.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
Instead, it uses cutting-edge marketing tools to interact with customers.
იგი იყენებს უახლეს მარკეტინგულ საშუალებებს კლიენტებთან კომუნიკაციის დასამყარებლად.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
The marketing mix is the set of tactical marketing tools that the firm blends to produce the response it wants in the target market.
მარკეტინგული კომპლექსი კონტროლირებადი, ტაქტიკური მარკეტინგული საშუალებების ერთობლიობაა, რომელსაც კომპანია მიზნობრივ ბაზარზე სასურველი ეფექტის მოსახდენად იყენებს.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
Figure 2.5 shows the marketing tools under each P.
სურათი 2.5 გვიჩვენებს თითოეულ „P“-ში გაერთიანებულ მარკეტინგულ საშუალებებს.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. პროდუქტი, მომსახურება და ბრენდი: მყიდველისთვის ფასეულობების შექმნა
But social marketing involves much more than just advertising—the SMI encourages the use of a broad range of marketing tools.
მაგრამ სოციალური მარკეტინგი უბრალოდ რეკლამაზე მეტს გულისხმობს. სოციალური მარკეტინგის ინსტიტუტი მარკეტინგული საშუალებების უფრო ფართოდ გამოყენებისაკენ მოგვიწოდებს.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 15. რეკლამირება და საზოგადოებასთან ურთიერთობა
Logos, stationery, brochures, signs, business forms, business cards, buildings, uniforms, and company cars and trucks—all become marketing tools when they are attractive, distinctive, and memorable.
ემბლემები, ბროშურები, საკანცელარიო ნივთები, ბიზნესფორუმები, სავიზიტო ბარათები, შენობები და კომპანიის მანქანები – ყველაფერი მარკეტინგის საშუალებებად გადაიქცევა, როდესაც მათ ლამაზად და მიმზიდველად აფორმებენ.
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
Like many other marketing tools, database marketing requires a special investment.
ისევე, როგორც მრავალ სხვა მარკეტინგულ მეთოდს, მონაცემთა ბაზის მარკეტინგსაც განსაკუთრებული ინვესტიციები სჭირდება.
9.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Whatever direct marketing tools they use, marketers must work hard to integrate them into a cohesive marketing effort.
არ აქვს მნიშვნელობა, პირდაპირი მარკეტინგის რა მექანიზმებს იყენებენ ისინი, მარკეტოლოგებმა დაუღალავი შრომის ფასად უნდა შეძლონ მათი ინტეგრირება მარკეტინგულ კომპლექსში.
10.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 18. კონკურენტუნარიანი უპირატესობის შექმნა
Although Pirate Brands will no doubt remain less formal in its marketing than the Frito-Lays of the marketing world, as it grows, it will adopt more-developed marketing tools.
მიუხედავად იმისა, რომ პაირატსი ფრეტო ლეისთან შედარებით აუცილებლად ნაკლებად ფორმალური დარჩება, ზრდასთან ერთად იგი გამოიყენებს უფრო მეტად განვითარებულ მარკეტინგულ მექანიზმებს.