მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 18. კონკურენტუნარიანი უპირატესობის შექმნა
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
In fact, Ehrlich’s carefree packaging is as close as the company has come to formal marketing, unless you count the 20 guys that Ehrlich employs around the country to dress up in pirate costumes and hand out free bags of its chips at grocery stores.
პრინციპში, ერლიჩის უდარდელი შეფუთვა ძალიან ახლოა ოფიციალურ მარკეტინგთან, თუ არ ჩავთვლით იმ 20 ადამიანს, რომლებსაც ერლიჩი ქირაობს მთელი ქვეყნის მასშტაბით, აცმევს პირატების ფორმას და ავალებს მისი ჩიფსები უფასოდ დაარიგონ გასტრონომებში.