ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
Once it fully understands consumers and the marketplace, marketing management can design a customer-driven marketing strategy.
სავაჭრო სივრცისა და მყიდველის მოთხოვნილებების სრულად შესწავლის შემდეგ შესაძლებელია მყიდველზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგიის შექმნა.