ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
Product quality and improvement are important parts of most marketing strategies.
პროდუქტის ხარისხი და გაუმჯობესება არაერთი მარკეტინგული სტრატეგიის უმნიშვნელოვანესი შემადგენელი ნაწილია.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
Far from lacking information, most marketing managers are overloaded with data and often overwhelmed by it.
მარკეტინგის მენეჯერები ხშირად ინფორმაციის ნაკლებობას კი არა, მონაცემების სიჭარბეს უჩივიან.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
Most marketing research benefits both the sponsoring company and its consumers.
მარკეტინგული კვლევა სასარგებლოა როგორც მომხმარებლისათვის, ასევე იმ კომპანიისათვის, რომელმაც ის დააფინანსა.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 13. საცალო და საბითუმო ვაჭრობა
Retailing plays a very important role in most marketing channels.
საცალო ვაჭრობა ძალიან მნიშვნელოვან როლს თამაშობს მარკეტინგული არხების უმეტესობისთვის.