ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 12. მარკეტინგული არხები: კლიენტისათვის ფასეულობის უზრუნველყოფა
Such multichannel marketing occurs when a single firm sets up two or more marketing channels to reach one or more customer segments.
ასეთ მრავალარხიან მარკეტინგს იმ შემთხვევაში მიმართავენ, როდესაც ერთი ან მეტი მომხმარებლის სეგმენტთან მისაღწევად ფირმა ორ ან მეტ მარკეტინგულ არხს იყენებს.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 12. მარკეტინგული არხები: კლიენტისათვის ფასეულობის უზრუნველყოფა
Figure 12.4 shows a multichannel marketing system.
სურათზე 12.4 მოცემულია მრავალარხიანი მარკეტინგული სისტემა.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 12. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Three of the most important trends are the growth of vertical, horizontal, and multichannel marketing systems.
ამ სფეროში სამი ყველაზე მნიშვნელოვანი ტენდენციაა: ვერტიკალური, ჰორიზონტალური და ჰიბრიდული მარკეტინგული სისტემების ზრდა.