მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 5. სამომხმარებლო ბაზრები და მომხმარებელთა ქცევა
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
It’s a “one-of-a-kind experience that has been incredibly successful with Hispanics around the United States,” says Burger King’s director of multicultural marketing.
ბურგერ-კინგის მულტიკულტურული მარკეტინგის განყოფილების უფროსი აცხადებს: „ეს მეტად წარმატებული გამოცდილებაა აშშ-ის მასშტაბით ლათინოამერიკული მოსახლეობის ყურადღების მიზიდვის თვალსაზრისით“.