ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
Successful social network marketing means making relevant and genuine contributions to consumer conversations.
სოციალური ქსელების მეშვეობით წარმატებული მარკეტინგი გულისხმობს მომხმარებელთა საუბრებში შესაბამისი და სასარგებლო კომენტარების ჩართვას.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 5. სამომხმარებლო ბაზრები და მომხმარებელთა ქცევა
Ultimately, the users control the content, so social network marketing attempts can easily backfire.
საბოლოო ჯამში, მაინც მომხმარებლები აკონტროლებენ ინფორმაციას. შესაბამისად სოციალური ქსელებით წარმოებული მარკეტინგის მცდელობებმა შესაძლოა საპირისპირო შედეგები გამოიწვიოს.