ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
ორგანიზაციების რიფრეიმინგი: მხატვრულობა, არჩევანი და ლიდერშიფი | თავი IV
Omidyar had built a company with a strong culture and powerful sense of community but no explicit strategy, no regular meetings, no marketing department, and almost no other identifi able structural elements.
ომიდიარმა ააშენა კომპანია, სადაც ერთობის მკაცრი კულტურა და ძლიერი გაგება იყო, მაგრამ არ არსებობდა მკაფიო სტრატეგია, არანაირი რეგულარული შეკრებები, არანაირი მარკეტინგის დეპარტამენტი და თითქმის არანაირი სხვა იდენტიფიცირებული სტრუქტურული ელემენტი.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. მარკეტინგი პრაქტიკაში
Sermo.com—a social-networking site at which some 112,000 licensed physicians consult with colleagues specializing in areas ranging from dermatology to psychiatry—allows no marketing.
მაგალითად, მარკეტინგს კრძალავს Sermo.com სოციალური ქსელი, რომელზეც 112 000 ლიცენზირებული ექიმი ურთიერთობს კოლეგებთან უამრავი სხვადასხვა სფეროდან, დერმატოლოგიიდან დაწყებული, ფსიქიატრიით დამთავრებული.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 18. კონკურენტუნარიანი უპირატესობის შექმნა
“We do no marketing,” says Ehrlich proudly.
„ჩვენ მარკეტინგს არ ვაწარმოებთ“, — ამაყად აცხადებს რობერტ ერლიჩი.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 1. მარკეტინგული გეგმა
Without the appropriate level of organizational support and resources, no marketing plan can succeed.
შესაბამისი ორგანიზაციული მხარდაჭერისა და რესურსების გარეშე, ვერცერთი მარკეტინგული გეგმა ვერ მიაღწევს წარმატებას.