ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
ჯუნიორ ეჩივმენტი | მასწავლებელთა და კონსულტანტთა დამხმარე სახელმძღვანელო, კონსულტანტთა დამხმარე სახელმძღვანელოს, თავი 1
• Describe how a new product line was chosen from among competing alternatives or why the firm chose to use one marketing strategy over another.
• აღწერეთ, როგორ იქნა ამორჩეული პროდუქციის ახალი ასორტიმენტი სხვა შესაძლო ალტერნატივებიდან, ან რატომ ამჯობინა ფირმამ მარკეტინგის ერთი სტრატეგია მეორეს.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
The simplest definition is this one: Marketing is managing profitable customer relationships.
მარტივი განმარტება შემდეგნაირად ჟღერს: მარკეტინგი არის მყიდველებთან მომგებიანი ურთიერთობის მართვა.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
“Becoming part of the conversation between consumers is infinitely more powerful than handing down information via traditional advertising,” says one marketing expert.
მარკეტინგის ერთ-ერთი ექსპერტი აცხადებს: „ამა თუ იმ პროდუქტის მომხმარებელთა განხილვის საგნად ქცევა რეკლამის არაჩვეულებრივი საშუალებაა, რაც ხშირად გაცილებით უფრო ეფექტურია, ვიდრე რეკლამირების ტრადიციული ფორმები“.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
One marketing consultant puts it this way: “The only value your company will ever create is the value that comes from customers—the ones you have now and the ones you will have in the future.”
ერთ-ერთი მარკეტოლოგის აზრით, „ერთადერთი ფასეულობა, რომლის შექმნასაც ოდესმე შეძლებს თქვენი კომპანია, ერთგულ მყიდველთა ერთობლიობაა — ისინი, ვინც ამწუთას გყავთ და ვინც მომავალში გეყოლებათ.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 5. სამომხმარებლო ბაზრები და მომხმარებელთა ქცევა
“The human mind doesn’t work in a linear way,” says one marketing expert.
ერთ-ერთი მარკეტინგის ექსპერტის აზრით, „ადამიანის გონება არ მუშაობს სწორხაზოვნად."
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 5. სამომხმარებლო ბაზრები და მომხმარებელთა ქცევა
As one marketing executive puts it, they have “assets, not allowances”.
როგორც ერთი მარკეტოლოგი აცხადებს: „მათ გააჩნიათ აქტივები და არა ვალდებულებები“.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. პროდუქტი, მომსახურება და ბრენდი: მყიდველისთვის ფასეულობების შექმნა
Humans that connect with the brand add meaning and value to it,” says one marketing executive.
"როდესაც ადამიანები დაკავშირებულები არიან ბრენდთან, ეს კიდევ უფრო მეტ ღირებულებას მატებს ბრენდს", — ამბობს ერთ-ერთი მარკეტოლოგი.
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. მარკეტინგი პრაქტიკაში
“You can have a value proposition that accentuates good value, but you don’t want to walk away from the core proposition of the brand,” says one marketing executive. “That’s the only thing you have to protect yourself” from private labels in the long run.
„თქვენ შესაძლოა გქონდეთ საინტერესო შეთავაზება, რომელიც ფასეულობას ეყრდნობა, მაგრამ არ იქნება კარგი, დასცილდეთ იმას, რასაც თქვენი ბრენდი ჰპირდება მომხმარებელს, – აცხადებს ერთი აღმასრულებელი მარკეტოლოგი, – ეს ერთადერთი მექანიზმია, რომლითაც მომავალში შეძლებთ თავის დაცვას კერძო ბრენდებისაგან“.
9.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 9. ახალი პროდუქტის შექმნა და პროდუქტის სიცოცხლის ციკლის სტრატეგიები
One marketing expert proposes an R-W-W new-product screening framework that asks three questions.
ერთ-ერთი მარკეტოლოგი-ექსპერტი გვთავაზობს ერ-ვე-ვეის ახალი პროდუქტის შემოწმების ფორმულას სამი შეკითხვით.
10.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 18. კონკურენტუნარიანი უპირატესობის შექმნა
Johnson & Johnson uses one marketing strategy for its leading brands in stable consumer markets, such as BAND-AID, Tylenol, Listerine, or J&J’s baby products, and a different marketing strategy for its high-tech health-care businesses and products, such as Monocryl surgical sutures or NeuFlex finger joint implants.
ჯონსონ & ჯონსონ იყენებს ერთ მარკეტინგულ სტრატეგიას მისი წამყვანი ბრენდებისათვის სტაბილურ სამომხმარებლო ბაზრებზე, როგორიცაა ბენდ-ეიდი, ტაილენოლი, ლისთერაინი ან ჯონსონ & ჯონსონის ბავშვის პროდუქტები, და მისი მაღალტექნოლოგიური სამედიცინო პროდუქტებისათვის, როგორიცაა მონოქრაილის ქირურგიული ჭრილობის შესაკერი ძაფი ან ნიუფლექსის თითის მყესის იმპლანტები.
11.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
“In the world of consumerism, marketing is there to promote consumption,” says one marketing critic.
„კონსიუმერიზმის სამყაროში მარკეტინგს მომხმარებლის ხელშეწყობა ევალება," — ამბობს მარკეტინგის ერთ-ერთი კრიტიკოსი და განაგრძობს.