ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 7. მყიდველზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგია: მიზნობრივი მყიდველებისათვის ფასეულობის შექმნა
Individual marketing has also been labeled one-to-one marketing, mass customization, and markets-of-one marketing.
ინდივიდუალურ მარკეტინგს ასევე უწოდებენ: მარკეტინგი ერთი მომხმარებლის ბაზრისათვის, ერთ მომხმარებელზე მისადაგებული მარკეტინგი და ერთი-ერთზე მარკეტინგი.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 7. მყიდველზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგია: მიზნობრივი მყიდველებისათვის ფასეულობის შექმნა
Unlike mass production, one-to-one marketing has made relationships with customers more important than ever.
მასობრივი წარმოებისგან განსხვავებით, ერთი-ერთზე მარკეტინგით კლიენტებთან ურთიერთობა კიდევ უფრო მნიშვნელოვანი გახდა.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Recent shifts toward targeted or one-to-one marketing, coupled with advances in information and communications technology, have had a dramatic impact on marketing communications.
ბოლო დროს შეინიშნება გამიზნული ან ერთი-ერთზე მარკეტინგის ტენდენცია, ამას ემატება ინფორმაციისა და კომუნიკაციის ტექნოლოგიების სფეროში არსებული პროგრესიც, რამაც მნიშვნელოვანი გავლენა მოახდინა მარკეტინგულ კომუნიკაციაზე.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
Advances in technology, along with the move toward personalized, one-to-one marketing, have resulted in exciting changes in catalogue marketing.
ტექნოლოგიურმა პროგრესმა და პირდაპირ მარკეტინგზე გადასვლამ კატალოგურ მარკეტინგში მნიშვნელოვანი ცვლილებები მოიტანა.