ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
ჯუნიორ ეჩივმენტი | მასწავლებელთა და კონსულტანტთა დამხმარე სახელმძღვანელო, მასწავლებელთა დამხმარე სახელმძღვანელო, თავი 15
Have the students include the candy wrapper in their analysis, along with shipping, storing, and other marketing services, as a way of further dramatizing the scope and complexity of global trade.
გლობალური ვაჭრობის მასშტაბისა და სირთულის ხაზგასასმელად სთხოვეთ მოსწავლეებს, ჩართონ თავიანთ ანალიზში კანფეტის შესაფუთი ქაღალდი, ისევე, როგორც ტრანსპორტირება, შენახვა და სხვა საბაზრო მომსახურებანი.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
Finally, marketing analysis provides information and evaluations needed for all the other marketing activities.
დაბოლოს, მარკეტინგული ანალიზი მარკეტინგული საქმიანობის განვითარებისათვის საჭირო ინფორმაციისა და შესაძლებლობების უზრუნველყოფას ემსახურება.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
Marketing analysis provides inputs to each of the other marketing management functions.
მარკეტინგული ანალიზის შედეგები სხვა მარკეტინგის მართვის რესურსია.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
If the company is very small, one person might do all the research, selling, advertising, customer service, and other marketing work.
პატარა კომპანიებში ყოველივე ამას -- კვლევებს, გაყიდვას, რეკლამირებას, მყიდველის მომსახურებასა და სხვა მარკეტინგულ ღონისძიებებს - ერთი ადამიანი განაგებს.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
If the cities are similar, and if all other marketing efforts for the sandwich are the same, then differences in sales in the two cities could be related to the price charged.
თუ ამ ქალაქებში ერთი და იმავე დემოგრაფიული ფაქტორების მქონე მომხმარებელი ცხოვრობს და ორივე ქალაქში ერთი სახის ექსპერიმენტი ჩატარდა, მაშინ გაყიდვების მაჩვენებლებს შორის დაფიქსირებული განსხვავება სენდვიჩის ფასთან იქნება დაკავშირებული.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
Other Marketing Information Considerations.
მარკეტინგულ კვლევასთან დაკავშირებული სხვა საკითხები.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 6. ბიზნესბაზრები და ბიზნესმყიდველის ქცევა
As a result of these and other marketing efforts, consumers around the world have learned to look for the familiar Gore-Tex brand label, and both Gore and its partner brands win.
ამ და მსგავსი მარკეტინგული აქციების შედეგად, მომხმარებლები მთელი მსოფლიოს მასშტაბით უკვე დიდ უპირატესობას ანიჭებენ ნაცნობი ბრენდის ეტიკეტს. შედეგად, ორივე მხარე – გორ-ტექსიც და მისი პარტნიორებიც — მოგებული რჩება.
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. პროდუქტი, მომსახურება და ბრენდი: მყიდველისთვის ფასეულობების შექმნა
By their very nature, unsought products require a lot of advertising, personal selling, and other marketing efforts.
მრავალფეროვნების გამო პასიური მოთხოვნის პროდუქტებს ბევრი რეკლამა, პერსონალურ გაყიდვა და სხვა მარკეტინგული ძალისხმევა სჭირდება.
9.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. პროდუქტი, მომსახურება და ბრენდი: მყიდველისთვის ფასეულობების შექმნა
Co-branding partners must carefully coordinate their advertising, sales promotion, and other marketing efforts.
ერთობლივი ბრენდირების შემთხვევაში, პარტნიორმა კომპანიებმა ერთმანეთთან საგულდაგულოდ უნდა შეათანხმონ სარეკლამო, გაყიდვების სტიმულირებისა და სხვა მარკეტინგული ღონისძიებები.
10.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 9. ახალი პროდუქტის შექმნა და პროდუქტის სიცოცხლის ციკლის სტრატეგიები
The company may need to build or rent a manufacturing facility. And, in the case of a major new consumer product, it may spend hundreds of millions of dollars for advertising, sales promotion, and other marketing efforts in the first year.
კომპანიას დასჭირდება საწარმოო დანადგარების აწყობა-დაქირავება და ძირითადი ახალი სამომხმარებლო პროდუქტის შემთხვევაში, შესაძლოა ათასობით და მილიონობით დოლარი დახარჯოს რეკლამასა და სხვა მარკეტინგულ ღონისძიებებზე არსებობის პირველსავე წელს.
11.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 9. ახალი პროდუქტის შექმნა და პროდუქტის სიცოცხლის ციკლის სტრატეგიები
As the pioneer moves through later stages of the life cycle, it must continuously formulate new pricing, promotion, and other marketing strategies.
შემდგომ ეტაპებზე გადასვლისას პიონერმა კომპანიამ მუდმივად უნდა აწარმოოს ფასწარმოქმნა, რეკლამა და სხვა მარკეტინგული სტრატეგიები.
12.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 10. ფასწარმოქმნა: მყიდველთა ფასეულობის გაგება და შექმნა
Firms successful at creating customer value with the other marketing mix activities must still capture some of this value in the prices they earn.
ფირმებმა, რომლებიც მყიდველებთან მომგებიან ურთიერთობას მართავენ სხვა მარკეტინგული კომპლექსის მექანიზმებით, გარკვეულწილად მაინც უნდა აკეთონ ეს ფასების მეშვეობით.
13.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 10. ფასწარმოქმნა: მყიდველთა ფასეულობის გაგება და შექმნა
Some managers view pricing as a big headache, preferring instead to focus on other marketing mix elements.
ზოგიერთი მენეჯერის აზრით, ფასწარმოქმნა დიდი თავსატეხია და ისინი უპირატესობას ანიჭებენ მარკეტინგული კომპლექსის სხვა ელემენტებისათვის ყურადღების მიქცევას.
14.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 10. ფასწარმოქმნა: მყიდველთა ფასეულობის გაგება და შექმნა
Pricing decisions, like other marketing mix decisions, must start with customer value.
გადაწყვეტილებები ფასწარმოქმნასთან მიმართებით, ისევე, როგორც ბევრი სხვა ღონისძიება მარკეტინგულ კომპლექსში, თავდაპირველად მყიდველის ფასეულობის გათვალისწინებით უნდა მიიღონ.
15.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 10. ფასწარმოქმნა: მყიდველთა ფასეულობის გაგება და შექმნა
Price is considered along with all other marketing mix variables before the marketing program is set.
ფასი მხედველობაში მიიღება ყველა სხვა მარკეტინგული კომპლექსის გადაწყვეტილებებთან ერთად, სანამ მარკეტინგული პროგრამა მომზადდება.
16.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 10. ფასწარმოქმნა: მყიდველთა ფასეულობის გაგება და შექმნა
Decisions made for other marketing mix variables may affect pricing decisions.
მარკეტინგული კომპლექსის სხვა შემადგენელ ნაწილებთან მიმართებით მიღებულმა გადაწყვეტილებებმა შესაძლოა გავლენა მოახდინოს ფასწარმოქმნაზე.
17.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 10. ფასწარმოქმნა: მყიდველთა ფასეულობის გაგება და შექმნა
Companies often position their products on price and then tailor other marketing mix decisions to the prices they want to charge.
კომპანიები ხშირად ახორციელებენ თავიანთი პროდუქციის პოზიციონირებას ფასის მიხედვით, რომელსაც არგებენ სხვა მარკეტინგული კომპლექსის გადაწყვეტილებებს.
18.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 10. ფასწარმოქმნა: მყიდველთა ფასეულობის გაგება და შექმნა
Other companies deemphasize price and use other marketing mix tools to create nonprice positions.
ზოგიერთი კომპანია ფასზე არ აკეთებს დიდ აქცენტს და მარკეტინგული კომპლექსის სხვა მეთოდებს იყენებს, რომ შექმნას არაფასისმიერი პოზიციონირება.
19.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 10. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Firms successful at creating customer value with the other marketing mix activities must still capture some of this value in the prices they earn.
იმ ფირმებმა, რომლებიც წარმატებით ქმნიან კლიენტების ფასეულობას, მარკეტინგული კომპლექსის სხვა აქტივობების მეშვეობით, ეს ფასეულობა მაინც გარკვეულწილად უნდა ასახონ ფასებში.
20.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 10. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Some companies position their products on price and then tailor other marketing mix decisions to the prices they want to charge.
ზოგიერთი კომპანია პროდუქტის პოზიციონირებას ფასის მიხედვით ახდენს და შემდეგ მარკეტინგული კომპლექსის სხვა გადაწყვეტილებებს იმ ფასს არგებს, რომელიც უნდა რომ დააწესოს.