ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
Outstanding marketing companies go to great lengths to learn about and understand their customers’ needs, wants, and demands.
გამორჩეული მარკეტინგული კომპანიები ძალ-ღონეს არ იშურებენ, რომ თავიანთი მყიდველების მოთხოვნილებები, სურვილები და მოთხოვნები უკეთ შეისწავლონ.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
Outstanding marketing companies go out of their way to keep important customers satisfied.
წარმატებული მარკეტინგული კომპანიები ყველაფერს აკეთებენ იმისათვის, რომ მნიშვნელოვანი მყიდველების კმაყოფილება უზრუნველყონ.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Outstanding marketing companies go to great lengths to learn about and understand their customers’ needs, wants, and demands.
ცნობილი მარკეტინგული კომპანიები ძალ-ღონეს არ იშურებენ, რომ შეისწავლონ თავიანთი მყიდველების მოთხოვნილებები, სურვილები და მოთხოვნები.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
Like Nike, outstanding marketing organizations employ strongly customer-driven marketing strategies and programs that create customer value and relationships.
ნაიკის მსგავსად, წამყვანი კომპანიები იყენებენ მყიდველზე ორიენტირებულ მარკეტინგულ სტრატეგიებსა და პროგრამებს, რომლებიც მთლიანად კომპანიის სტრატეგიის ჩარჩოებში ჯდება.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
In between are developing economies that can offer outstanding marketing opportunities for the right kinds of products.
მათ შორის კი არსებობს განვითარებადი ეკონომიკები, რომლებსაც შეუძლია შესთავაზონ გამორჩეული მარკეტინგული შესაძლებლობები სწორედ შერჩეული პროდუქტებისათვის.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | წინასიტყვაობა
Outstanding marketing companies understand the marketplace and customer needs, design value-creating marketing strategies, develop integrated marketing programs that deliver customer value and delight, and build strong customer relationships.
წარმატებულ და გამორჩეულ მარკეტინგულ კომპანიებს კარგად უნდა ესმოდეთ ბაზარი და მომხმარებელთა საჭიროებები — უნდა დაისახონ ღირებულებათა შემქმნელი მარკეტინგული სტრატეგიები, შეიმუშაონ მომხმარებლისათვის ღირებული და სასიამოვნო ინტეგრირებული მარკეტინგული პროგრამები და მომხმარებელთანაც მჭიდრო ურთიერთობა დაამყარონ.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. კომუნიკაციები
In fact, outstanding marketing communications can actually speed the demise of a product.
რეალურად, დახვეწილი და კარგად დაგეგმილი მარკეტინგული კომუნიკაციის მეშვეობით მოხდება პროდუქტის გაუმჯობესება.
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
Given its targeting effectiveness and low costs, e-mail can be an outstanding marketing investment.
ეფექტიანობისა და დაბალი ხარჯებიდან გამომდინარე, ელექტრონული ფოსტა არაჩვეულებრივი მარკეტინგული ინვესტიციაა.