ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
After determining its overall marketing strategy, the company is ready to plan the details of the marketing mix, one of the major concepts in modern marketing.
მარკეტინგული სტრატეგიის განსაზღვრის შემდეგ კომპანია მზად არის მარკეტინგული კომპლექსის დეტალური დაგეგმვისათვის, რაც თანამედროვე მარკეტინგის ერთ-ერთ უმთავრეს კონცეფციას წარმოადგენს.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 10. ფასწარმოქმნა: მყიდველთა ფასეულობის გაგება და შექმნა
In setting its price between these two extremes, the company must consider several internal and external factors, including competitors’ strategies and prices, the overall marketing strategy and mix, and the nature of the market and demand.
ამ ორ უკიდურესობას შორის ფასის დაწესებით კომპანიამ უნდა გაითვალისწინოს მრავალი შიდა და გარე ფაქტორი, როგორიცაა, კონკურენტების სტრატეგიები და ფასები, კომპანიის საერთო მარკეტინგული სტრატეგია და კომპლექსი, აგრეთვე ბაზრისა და მოთხოვნის ბუნება.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 10. ფასწარმოქმნა: მყიდველთა ფასეულობის გაგება და შექმნა
Internal factors affecting pricing include the company’s overall marketing strategy, objectives, and marketing mix, as well as other organizational considerations.
ფასწარმოქმნაზე გავლენის მქონე შიდა ფაქტორები კომპანიის საერთო მარკეტინგულ სტრატეგიას, მიზნებსა და მარკეტინგულ კომპლექსს მოიცავს, ასევე, სხვა შიდა ორგანიზაციულ საკითხებსაც.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 10. ფასწარმოქმნა: მყიდველთა ფასეულობის გაგება და შექმნა
Overall Marketing Strategy, Objectives, and Mix.
საერთო მარკეტინგული სტრატეგია, მიზნები და მარკეტინგული კომპლექსი.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 10. ფასწარმოქმნა: მყიდველთა ფასეულობის გაგება და შექმნა
Thus, before setting price, the company must decide on its overall marketing strategy for the product or service.
ამდენად, ფასის დაწესებამდე კომპანიამ უნდა მიიღოს საბოლოო გადაწყვეტილება საერთო მარკეტინგულ სტრატეგიაზე ამა თუ იმ პროდუქტთან ან მომსახურებასთან დაკავშირებით.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 10. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Other internal factors that influence pricing decisions include the company’s overall marketing strategy, objectives, and marketing mix, as well as organizational considerations.
სხვა შიდა ფაქტორები, რომლებიც გავლენას ახდენენ ფასწარმოქმნის გადაწყვეტილებებზე, შემდეგია: კომპანიის საერთო მარკეტინგული სტრატეგია, მიზნები და მარკეტინგული კომპლექსი, რასაც ემატება ორგანიზაციული საკითხები.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 13. საცალო და საბითუმო ვაჭრობა
Which pricing strategy is best depends on the retailer’s overall marketing strategy, the pricing approaches of its competitors, and the economic environment.
ფასწარმოქმნის სტრატეგიის წარმატება დამოკიდებულია საცალო მოვაჭრის საერთო მარკეტინგულ სტრატეგიაზე, მისი კონკურენტების ფასების მიმართ მიდგომასა და ეკონომიკურ გარემოზე.
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. კომუნიკაციები
These roles must be carefully coordinated under the overall marketing communications plan.
აღნიშნული როლების დაკვირვებით კოორდინირება საერთო მარკეტინგული საკომუნიკაციო გეგმის შესაბამისად უნდა მოხდეს.
9.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 15. რეკლამირება და საზოგადოებასთან ურთიერთობა
Although public relations still capture only a small portion of the overall marketing budgets of most firms, PR can be a powerful brand-building tool.
მიუხედავად იმისა, რომ საზოგადოებასთან ურთიერთობა მრავალი კომპანიის საერთო მარკეტინგული ბიუჯეტის მხოლოდ მცირე ნაწილს შეადგენს, პიარი საკმაოდ მძლავრი იარაღია ბრენდის განვითარებისათვის.
10.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 15. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Although PR still captures only a small portion of the overall marketing budgets of most firms, PR is playing an increasingly important brand-building role.
მიუხედავად იმისა, რომ პიარს კომპანიების უმრავლესობაში საერთო მარკეტინგული ბიუჯეტის მხოლოდ მცირე ნაწილი უჭირავს, იგი ბრენდის გაძლიერების თვალსაზრისით უმნიშვნელოვანეს როლს თამაშობს.
11.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 16. პერსონალური გაყიდვები და გაყიდვების სტიმულირება
Each company should select a sales force structure that best serves the needs of its customers and fits its overall marketing strategy.
თითოეულმა კომპანიამ უნდა შეარჩიოს შესაბამისი სტრუქტურა, რომელიც ყველაზე კარგად აკმაყოფილებს მისი მყიდველების საჭიროებებს და მის საერთო მარკეტინგულ სტრატეგიას ერგება.
12.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
In many ways, it constitutes an overall marketing approach—a blend of communication and distribution channels all rolled into one.
იგი საერთო ჯამში მთლიანი მარკეტინგული მიდგომაა – ერთად თავმოყრილი საკომუნიკაციო და სადისტრიბუციო არხები.