მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
They tend to research products before they consider a purchase, prefer quality to quantity, and tend to be less receptive to overt marketing pitches.
ისინი შეძენამდე ამა თუ იმ პროდუქტს ძირფესვიანად იკვლევენ, რაოდენობას ხარისხს ამჯობინებენ და ნაკლებად იზიდავთ ზედმეტად მარკეტინგულად შეფუთული პროდუქტები.