ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
Each company must accept responsibility for policing the conduct and reporting of its own marketing research to protect consumers’ best interests and its own.
მომხმარებლისა და საკუთარი ინტერესების დასაცავად თითოეულმა კომპანიამ საკუთარ თავზე უნდა აიღოს მარკეტინგული კვლევის პროცესის სწორად წარმართვაზე პასუხისმგებლობა.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. პროდუქტი, მომსახურება და ბრენდი: მყიდველისთვის ფასეულობების შექმნა
Each sub-brand has its own marketing spin.
თითოეულ ბრენდს საკუთარი მარკეტინგული სტრუქტურა გააჩნია.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. კომუნიკაციები
They can connect more easily with other consumers to exchange brand-related information or even create their own marketing messages.
ისინი იოლად უკავშირდებიან სხვა მომხმარებლებს, რათა გაცვალონ ბრენდთან დაკავშირებული ინფორმაცია ან საკუთარი მარკეტინგული შეტყობინებებიც კი შექმნან.