ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
Planning Marketing: Partnering to Build Customer Relationships.
მარკეტინგს დაგეგმვა: პარტნიორობა მყიდველთან ურთიერთობის დამყარების მიზნით.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | წინასიტყვაობა
He has consulted with many major U.S. and international companies in the areas of marketing strategy and planning, marketing organization, and international marketing.
იგი კონსულტაციებს უტარებდა აშშ-ისა და საერთაშორისო კომპანიებს მარკეტინგის ისეთ საკითხებში, როგორებიცაა: მარკეტინგული სტრატეგიები, მარკეტინგული დაგეგმვა, მარკეტინგული ფუნქციების ორგანიზება და საერთაშორისო მარკეტინგი.