მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 2. მარკეტინგი ციფრებით
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
But to assess whether this is a good level of performance, ConnectPhone must compare this figure to previous marketing ROS levels for the product, the ROSs of other products in the company’s portfolio, and the ROSs of competing products.
იმისათვის, რომ მოხდეს შეფასება, რამდენად არის ეს კარგი მაჩვენებელი, ქონექთფოუნმა ეს მონაცემი უნდა შეადაროს ამ პროპორციის წინა მონაცემებს, კომპანიის პორტფელში არსებულ სხვა პროდუქტების ანალოგიური პროპორციის მონაცემებს და კონკურენტი პროდუქტების პროპორციებს.