ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 2. მარკეტინგი ციფრებით
But to assess whether this is a good level of performance, ConnectPhone must compare this figure to previous marketing ROS levels for the product, the ROSs of other products in the company’s portfolio, and the ROSs of competing products.
იმისათვის, რომ მოხდეს შეფასება, რამდენად არის ეს კარგი მაჩვენებელი, ქონექთფოუნმა ეს მონაცემი უნდა შეადაროს ამ პროპორციის წინა მონაცემებს, კომპანიის პორტფელში არსებულ სხვა პროდუქტების ანალოგიური პროპორციის მონაცემებს და კონკურენტი პროდუქტების პროპორციებს.