ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
Testing strategies and concepts with this group provides fast and actionable customer insights for adidas’s product marketing teams.
ეს ჯგუფი საშუალებას იძლევა, ადიდასის მარკეტინგის ჯგუფს მიაწოდოს ინფორმაცია იმის შესახებ, რას ფიქრობენ მის შესახებ მომხმარებლები.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 5. სამომხმარებლო ბაზრები და მომხმარებელთა ქცევა
In addition to traditional product marketing efforts, P&G also supports a broader “My Black Is Beautiful” movement.
ტრადიციული მარკეტინგის მეთოდებთან ერთად, პროქტერ & გემბელი ასევე მხარს უჭერს მოძრაობას — „ჩემი შავი კანის ფერიც ლამაზია“.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. პროდუქტი, მომსახურება და ბრენდი: მყიდველისთვის ფასეულობების შექმნა
In product marketing, product quality often depends little on how the product is obtained.
პროდუქტის მარკეტინგისას, პროდუქტის ხარისხი ნაკლებად გამომდინარეობს იქიდან, როგორ ხდება პროდუქტის შეძენა.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 15. რეკლამირება და საზოგადოებასთან ურთიერთობა
Its staff is so busy dealing with various publics—stockholders, employees, legislators, and the press—that PR programs to support product marketing objectives may be ignored.
მისი მუშაკები იმდენად დაკავებულნი არიან სხვადასხვა სახის საზოგადოებასთან ურთიერთობით — აქციონერებთან, თანამშრომლებთან, კანონმდებლებთან და პრესასთან – რომ შესაძლოა პროდუქტის მარკეტინგის მიზნების მხარდამჭერი პროგრამები იგნორირებული ჰქონდეთ.