ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 16. პერსონალური გაყიდვები და გაყიდვების სტიმულირება
The customer-solution approach fits better with today’s relationship marketing focus.
კლიენტების პრობლემების მოგვარების მეთოდი მყიდველებთან კარგი ურთიერთობების დამყარების საუკეთესო საშუალებაა.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 16. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Objective 3 Discuss the personal selling process, distinguishing between transaction-oriented marketing and relationship marketing.
მიზანი 3 განიხილეთ პერსონალურ გაყიდვების პროცესი და განასხვავეთ ერთმანეთისაგან ოპერაციებზე ორიენტირებულ მარკეტინგი და ურთიერთობითი მარკეტინგი.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 16. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
However, a seller’s dealings with customers should be guided by the larger concept of relationship marketing.
თუმცა გამყიდველის ურთიერთობა კლიენტებთან ურთიერთობითი მარკეტინგის უფრო ვრცელი კონცეფციით უნდა იყოს ნაკარნახევი.