ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 13. საცალო და საბითუმო ვაჭრობა
As shown in Figure 13.1, retailers face major marketing decisions about segmentation and targeting, store differentiation and positioning, and the retail marketing mix.
სურათის 13.1 მიხედვით, საცალო მოვაჭრეებმა უმთავრესი მარკეტინგული გადაწყვეტილებების უნდა მიიღონ სეგმენტაციისა და მიზნობრივი ბაზრის შერჩევის შესახებ.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 13. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
They face major marketing decisions about segmentation and targeting, store differentiation and positioning, and the retail marketing mix.
მათ უხდებათ მნიშვნელოვანი მარკეტინგული გადაწყვეტილებების მიღება სეგმენტაციის, სამიზნე ბაზრების, მაღაზიის დიფერენციაციის, პოზიციონირებისა და საცალო ვაჭრობის მარკეტინგული კომპლექსის თვალსაზრისით.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 13. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Guided by strong targeting and positioning, retailers must decide on a retail marketing mix—product and service assortment, price, promotion, and place.
ძლიერი მიზნობრიობისა და პოზიციონირების შედეგად, საცალო მოვაჭრეებმა უნდა მიიღონ გადაწყვეტილებები საცალო ვაჭრობის მარკეტინგულ კომპლექსთან დაკავშირებით, რაც გულისხმობს პროდუქტისა და მომსახურების ასორტიმენტს, ფასს, რეკლამასა და ადგილს.