მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 13. საცალო და საბითუმო ვაჭრობა
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
“More than ever, our consumers are aware of the choices and behaviors that affect the world around us,” says a Safeway marketing executive.
„როგორც არასდროს, მომხმარებელმა უკეთ იცის, როგორი ქცევა და არჩევანი ახდენს გავლენას ჩვენ გარშემო არსებულ სამყაროზე“, - აცხადებს სეიფ ვეის მარკეტინგის აღმასრულებელი დირექტორი.