ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 6. ბიზნესბაზრები და ბიზნესმყიდველის ქცევა
In turn, business marketers can connect with customers online to share marketing information, sell products and services, provide customer support services, and maintain ongoing customer relationships.
შესაბამისად ბიზნესმარკეტოლოგებს შეუძლიათ დაუკავშირდნენ კლიენტებს ინტერნეტით და გაუზიარონ მარკეტინგული ინფორმაცია, გაყიდონ პროდუქტი და მომსახურება, უზრუნველყონ კლიენტების დახმარება და აწარმოონ მათთან უწყვეტი კავშირი.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 6. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Still, business marketers are increasingly connecting with customers online to share marketing information, sell products and services, provide customer support services, and maintain ongoing customer relationships.
მიუხედავად ამისა, ბიზნესმარკეტოლოგები თავიანთ მომხმარებლებთან ინტენსიურად ურთიერთობენ ინტერნეტით, რათა გაუზიარონ მარკეტინგული ინფორმაცია, გაყიდონ პროდუქტი და მომსახურება, უზრუნველყონ კლიენტების დახმარება და მუდმივად ჰქონდეთ მომხმარებლებთან ურთიერთობა.