ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
საბანკო საქმე | ბანკები და საბანკო საქმე
When all producers offer the same product, getting customers to deal with one rather than another presents a special marketing challenge.
როდესაც ყველა მწარმოებელი ერთსა და იმავე პროდუქტს გვთავაზობს, კლიენტების სხვა პროდუქტზე უფრო მეტად ერთი რომელიმე პროდუქტით დაინტერესება განსაკუთრებული მნიშვნელობის სამარკეტინგო ამოცანა ხდება.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
The final two chapters examine special marketing considerations: global marketing and sustainable marketing.
ბოლო ორ თავში ყურადღება გამახვილებულია მარკეტინგის განსაკუთრებულ საკითხებზე: გლობალურ მარკეტინგსა და მდგრად მარკეტინგზე.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Some marketers face special marketing research situations, such as those conducting research in small business, not-for-profit, or international situations.
ზოგიერთი მარკეტოლოგი მარკეტინგულ კვლევას მცირე ბიზნესისთვის, არაკომერციული ორგანიზაციისათვის ან საერთაშორისო საქმიანობის მქონე კომპანიისათვის ატარებს.