ორგანიზაციების რიფრეიმინგი: მხატვრულობა, არჩევანი და ლიდერშიფი | თავი XII
ავტორი: ლი გ. ბოლმანი
მთარგმნელი: თეა ფირცხალავა
ტიპი: სამეცნიერო წიგნი
დარგი: მენეჯმენტი
გამომცემლობა: ილიაუნის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2008
თარგმნის წელი: 2008
Although the no-rule rule is no longer part of the company’s orientation, the emphasis on pleasing the customer is still dominant.
მიუხედავად იმისა, რომ წესების გარეშე მართვა აღარ წარმოადგენს კომპანიის ორიენტაციას, კლიენტებისთვის სიამოვნების მინიჭება კვლავ უმთავრეს პრინციპად რჩება.