ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
ორგანიზაციების რიფრეიმინგი: მხატვრულობა, არჩევანი და ლიდერშიფი | თავი XII
Although the no-rule rule is no longer part of the company’s orientation, the emphasis on pleasing the customer is still dominant.
მიუხედავად იმისა, რომ წესების გარეშე მართვა აღარ წარმოადგენს კომპანიის ორიენტაციას, კლიენტებისთვის სიამოვნების მინიჭება კვლავ უმთავრეს პრინციპად რჩება.