მარკეტინგის საფუძვლები | წინასიტყვაობა
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
And innovative Appendix 2 provides students with a comprehensive introduction to the marketing financial analysis that helps to guide, assess, and support marketing decisions.
ახალი, მე-2 დანართი სტუდენტებს მარკეტინგული ფინანსური ანალიზის სრული შესავლით უზრუნველყოფს, რაც საშუალებას იძლევა ვიხელმძღვანელოთ, შევაფასოთ და გავამყაროთ მარკეტინგული გადაწყვეტილებები.