ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
All organizations need to act responsibly to major public policy and ethical issues surrounding marketing research, including issues of intrusions on consumer privacy and misuse of research findings.
ყველა ორგანიზაცია სრული პასუხისმგებლობით უნდა მოიქცეს სახელმწიფო პოლიტიკისა და ეთიკის ძირითად საკითხებთან მიმართებით, რომლებიც თან სდევს მარკეტინგულ კვლევას, მომხმარებელთა პირადი ინფორმაციის კონფიდენციალურობისა და კვლევის შედეგების ბოროტად გამოყენების ჩათვლით.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. კომუნიკაციები
In shaping its promotion mix, a company must be aware of the large body of legal and ethical issues surrounding marketing communications.
მასტიმულირებელი კომპლექსის ასაგებად კომპანიას კარგად უნდა ჰქონდეს გაცნობიერებული მრავალი სამართლებრივი თუ ეთიკური საკითხი, რომელიც თან სდევს მარკეტინგულ კომუნიკაციას.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
People at all levels of the organization must be aware of the many legal and ethical issues surrounding marketing communications.
ორგანიზაციის ყველა დონეზე მყოფი ადამიანები კარგად უნდა იცნობდნენ მარკეტინგულ კომუნიკაციასთან დაკავშირებულ მრავალ სამართლებრივ და ეთიკურ საკითხს.