ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
The societal marketing concept holds that marketing strategy should deliver value to customers in a way that maintains or improves both the consumer’s and society’s well-being.
სოციოეთიკური მარკეტინგული კონცეფციის თანახმად, მარკეტინგულმა სტრატეგიამ ისე უნდა მიაწოდოს მყიდველებს ფასეულობა, რომ შეინარჩუნოს ან გააუმჯობესოს როგორც მომხმარებლის, ისე საზოგადოების კეთილდღეობა.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
The old thinking was that marketing is done only by marketing, sales, and customer-support.
ძველი შეხედულების მიხედვით, კომპანიაში მარკეტინგი ფუნქციონირებდა მხოლოდ მარკეტინგის, გაყიდვებისა და მყიდველთა მხარდაჭერით.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
In this chapter, you’ll see that marketing operates in a complex and changing environment.
ამ თავში ნახავთ, რომ მარკეტინგი კომპლექსურ და ცვალებად სავაჭრო სივრცეში მოქმედებს.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
Managers of small businesses and nonprofit organizations often think that marketing research can be done only by experts in large companies with big research budgets.
მცირე ზომის საწარმოებისა და არაკომერციული კომპანიების მენეჯერები ხშირად მიიჩნევენ, რომ მარკეტინგული კვლევის ჩატარება მხოლოდ დიდ კომპანიებს შეუძლიათ, რომლებსაც ამისათვის დიდი თანხები აქვთ გამოყოფილი.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 5. სამომხმარებლო ბაზრები და მომხმარებელთა ქცევა
This figure shows that marketing and other stimuli enter the consumer’s “black box” and produce certain responses.
იგი გვიჩვენებს, რომ მარკეტინგული და სხვა სტიმულები შედიან მომხმარებლის ე.წ. შავ ყუთში და იწვევენ გარკვეულ რეაქციას.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანიის მაგალითი
In these first few months, Martha had learned that marketing a new product was not an easy task.
ამ რამდენიმე თვეში მარტამ ისწავლა, რომ ახალი პროდუქტის გაყიდვა არ არის ადვილი საქმე.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 15. მარკეტინგი პრაქტიკაში
We believe that marketing will be much more participatory in the next few years and we want to be at the leading edge of that.
გვწამს, რომ მარკეტინგი მომდევნო რამდენიმე წელიწადში მომხმარებლის ჩართულობის კუთხით უფრო წარმომადგენლობითი იქნება და გვსურს მოწინავე პოზიციების დამკვიდრება.
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 19. გლობალური ბაზარი
On the other hand, the marketing concept holds that marketing programs will be more effective if tailored to the unique needs of each targeted customer group.
მეორე მხრივ, მარკეტინგის ცნება იმას გულისხმობს, რომ მარკეტინგული პროგრამები უფრო მეტად ეფექტური იქნება, თუ ისინი დაუკავშირდება და მოერგება თითოეული სამიზნე ჯგუფის უნიკალურ საჭიროებებს.
9.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
It is “inevitable that marketing will promote overconsumption and, from this, a psychologically, as well as ecologically, unsustainable world”.
"გარდაუვალია, რომ მარკეტინგი ხელს უწყობს ჭარბ მოხმარებას და, აქედან გამომდინარე, როგორც ფსიქოლოგიურად, ისე ეკოლოგიურად, არამდგრადი სამყაროს ჩამოყალიბებას“.
10.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
Critics have also charged that marketing practices bar new companies from entering an industry.
კრიტიკოსები იმასაც ამბობენ, რომ მარკეტინგული ქმედებები ახალ კომპანიებს ინდუსტრიაში შესასვლელად ბარიერებს უქმნის.
11.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
The task is to translate these laws into a language that marketing executives understand as they make decisions about competitive relations, products, price, promotion, and distribution channels.
ამჯერად ჩვენი მიზანია ეს კანონები მარკეტინგის სპეციალისტებისთვის გასაგებ ენაზე ვთარგმნოთ, რათა მათ შეძლონ გადაწყვეტილებების მიღება კონკურენტებთან ურთიერთობის, პროდუქტების, ფასების, რეკლამირების და დისტრიბუციის არხების თაობაზე.