ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
ჯუნიორ ეჩივმენტი | მასწავლებელთა და კონსულტანტთა დამხმარე სახელმძღვანელო, მასწავლებელთა დამხმარე სახელმძღვანელო, თავი 11
Consider how changing demographics would impact some of these marketing strategies.
აწონ-დაწონეთ, როგორ იმოქმედებს დემოგრაფიული სიტუაციის ცვლილება ზოგიერთ ამ სამარკეტინგო სტრატეგიაზე.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
We will discuss these marketing strategy concepts briefly here and then look at them in more detail in Chapters 2 and 7.
აქ მოკლედ განვიხილავთ მარკეტინგული სტრატეგიის ამ კონცეფციებს, მოგვიანებით კი, მე-2 და მე-7 თავებში, დეტალურად შევისწავლით მათ.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
But what philosophy should guide these marketing strategies?
მაგრამ რომელ „ფილოსოფიაზე“ დაყრდნობით უნდა განისაზღვროს მარკეტინგის ეს სტრატეგიები?
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
Marketing strategies and programs must be developed to support these marketing objectives.
მარკეტინგული სტრატეგიები და პროგრამები ისე უნდა შემუშავდეს, რომ მიღწეულ იქნეს მარკეტინგული მიზნები.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
2. Are these marketing activities appropriate for this product?
2. რამდენად შეესაბამება აღნიშნული მარკეტინგული ღონისძიებები მოცემულ პროდუქტს?
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 11. მარკეტინგი პრაქტიკაში
These marketing efforts dictate higher prices at the same time that they build demand for more expensive remedies.
ასეთი მარკეტინგული წამოწყებები უფრო მაღალ ფასებს გვკარნახობენ და ამავე დროს ქმნიან მოთხოვნას უფრო ძვირ საშუალებებზე.