ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
Thus, marketing planning occurs at the business-unit, product, and market levels.
ამგვარად, მარკეტინგული დაგეგმვა ხდება ბიზნესერთეულის, პროდუქტისა და ბაზრის დონეზე.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 13. საცალო და საბითუმო ვაჭრობა
Thus, marketing must drive shoppers to action at the store level.
ამდენად, მარკეტინგულმა ელემენტებმა ხელი უნდა შეუწყოს მყიდველების აქტიურობას მაღაზიის დონეზე.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
Thus, marketing is seen as creating false wants that benefit the industry more than consumers.
ამგვარად, მარკეტინგი მიიჩნევა იმ ყალბი სურვილების წყაროდ, რომელთაგანაც კომპანიები უფრო მეტ სარგებელს იღებენ, ვიდრე მომხმარებლები.