ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 9. ახალი პროდუქტის შექმნა და პროდუქტის სიცოცხლის ციკლის სტრატეგიები
The total marketing budget will be raised each year by about 10 percent.
საერთო მარკეტინგული ბიუჯეტი ყოველ წელს დაახლოებით 10%-ით მოიმატებს.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 10. ფასწარმოქმნა: მყიდველთა ფასეულობის გაგება და შექმნა
Thus, marketers must consider the total marketing strategy and mix when setting prices.
ამდენად, მარკეტოლოგებმა უნდა გაითვალისწინონ მარკეტინგული სტრატეგია და მარკეტინგული კომპლექსი ფასების დაწესებისას.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. კომუნიკაციები
IMC leads to a total marketing communications strategy aimed at building strong customer relationships by showing how the company and its products can help customers solve their problems.
ინტეგრირებულ მარკეტინგულ კომუნიკაციას მივყავართ მარკეტინგული კომუნიკაციის სტრატეგიამდე, რომლის ამოცანაა მომხმარებლებთან მჭიდრო ურთიერთობების დამყარება და იმის ჩვენება, როგორ შეუძლია კომპანიასა და მის პროდუქტს დაეხმაროს მომხმარებელს პრობლემების გადაჭრაში.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 15. რეკლამირება და საზოგადოებასთან ურთიერთობა
These objectives should be based on past decisions about the target market, positioning, and marketing mix, which define the job that advertising must do in the total marketing program.
ეს მიზნები უნდა ეფუძნებოდეს გადაწყვეტილებებს, რომლებიც ადრე უკვე მიღებული იყო მიზნობრივ ბაზართან, პოზიციონირებასა და მარკეტინგულ კომპლექსთან მიმართებით, რაც განსაზღვრავს რეკლამის ფუნქციას მთლიან მარკეტინგულ პროგრამაში.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 2. მარკეტინგი ციფრებით
In all, total marketing expenses are estimated to be $17.5 million + $15 million + $12.5 million = $45 million.
მთლიანად, მარკეტინგული დანახარჯების სავარაუდო რაოდენობაა 17.5 მილიონ აშშ დოლარს + 15 მილიონი აშშ დოლარი + 12.5 მილიონი = $45 მილიონი.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 2. მარკეტინგი ციფრებით
This can be achieved by attaining a higher net marketing contribution and/or a lower total marketing expense.
ამის მიღწევა შესაძლებელია უფრო მაღალი წმინდა მარკეტინგული კონტრიბუციით და/ან უფრო დაბალი მარკეტინგული ხარჯების პირობებში.