ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
Customer insights groups collect customer and market information from a wide variety of sources, ranging from traditional marketing research studies to mingling with and observing consumers to monitoring consumer online conversations.
მყიდველთა შეცნობის ჯგუფები აგროვებენ მარკეტინგულ ინფორმაციას წყაროთა ფართო სპექტრიდან. ისინი სხვადასხვა მეთოდს იყენებენ, ტრადიციული მარკეტინგული კვლევებიდან დაწყებული – მომხმარებელთა დაკვირვებითა და მათი ონლაინსაუბრების მონიტორინგით დამთავრებული.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. პროდუქტი, მომსახურება და ბრენდი: მყიდველისთვის ფასეულობების შექმნა
These and other service firms establish their positions through traditional marketing mix activities.
ამ და სხვა მრავალმა მომსახურების კომპანიამ პოზიცია დაიმკვიდრა ტრადიციული მარკეტინგული კომპლექსის ღონისძიებების მეშვეობით.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
Traditional marketing targets a somewhat passive audience.
ტრადიციული მარკეტინგის შემთხვევაში სამიზნე შედარებით პასიური მომხმარებელია.