ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
The new thinking is that—no matter what your job is in a company— you must understand marketing and be customer focused.
ახალი შეხედულებების მიხედვით, თითოეულ თანამშრომელს, იმის მიუხედავად, თუ რა ევალება კომპანიაში, უნდა გააჩნდეს მარკეტინგის ელემენტარული ფუნქციების შესრულების უნარი და იყოს მყიდველზე კონცენტრირებული.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
Thus, whether you’re an accountant, an operations manager, a financial analyst, an IT specialist, or a human resources manager, you need to understand marketing and your role in creating customer value.
ამდენად, არ აქვს მნიშვნელობა ბუღალტერი ხართ, ფინანსური ანალიტიკოსი, ოპერაციების მენეჯერი, კომპიუტერის სპეციალისტი თუ ადამიანური რესურსების მენეჯერი, თქვენ უნდა გესმოდეთ მარკეტინგისა და თქვენი როლი მომხმარებელთათვის ფასეულობის შექმნაში.