ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
At Unilever, marketing research is done by the Consumer and Market Insight division, which helps brand teams harness information and turn it into customer insights.
კომპანია უნილივერში მარკეტინგულ კვლევას ახორციელებს მყიდველთა და ბაზრის შეცნობის დეპარტამენტი, რომელიც ეხმარება ბრენდის მენეჯერებს, მოიპოვონ ღირებული ინფორმაცია და შეიცნონ მყიდველები.