მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
At Unilever, marketing research is done by the Consumer and Market Insight division, which helps brand teams harness information and turn it into customer insights.
კომპანია უნილივერში მარკეტინგულ კვლევას ახორციელებს მყიდველთა და ბაზრის შეცნობის დეპარტამენტი, რომელიც ეხმარება ბრენდის მენეჯერებს, მოიპოვონ ღირებული ინფორმაცია და შეიცნონ მყიდველები.