ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
Large for-profit firms, such as Procter & Gamble, Google, Target, Toyota, and Marriott use marketing.
ისეთი დიდი კომერციული კომპანიები, როგორებიც არიან: პროქტერ & გემბელი, გუგლი, თარგეთი, ტოიოტა და მარიოტი მარკეტინგს იყენებენ.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Should cigarette marketers continue to use marketing tactics that are restricted in one country in other countries where they are not?
უნდა განაგრძონ თუ არა მარკეტოლოგებმა იმ მარკეტინგული ტაქტიკის გამოყენება ერთ ქვეყანაში, რაც აკრძალულია მეორეში?
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
Companies use marketing research in a wide variety of situations. For example, marketing research gives marketers insights into customer motivations, purchase behavior, and satisfaction.
კომპანიების მიერ მარკეტინგული კვლევის გამოყენების არეალი ფართოა. მაგალითად, მყიდველთა მოტივაციის, შესყიდვის ქცევისა და კმაყოფილების გაგება.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Explain how companies analyze and use marketing information.
განმარტეთ როგორ ახდენს კომპანია მარკეტინგული ინფორმაციის ანალიზსა და გავრცელებას.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. პროდუქტი, მომსახურება და ბრენდი: მყიდველისთვის ფასეულობების შექმნა
Just like manufacturing businesses, good service firms use marketing to position themselves strongly in chosen target markets.
მწარმოებელი კომპანიების მსგავსად, მომსახურების კომპანიები მარკეტინგს იმისათვის იყენებენ, რომ შერჩეულ სამიზნე ბაზარზე მძლავრად მოახდინონ თავიანთი თავის პოზიციონირება.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 12. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Objective 1 Explain why companies use marketing channels and discuss the functions these channels perform.
მიზანი 1 განმარტეთ, რატომ იყენებენ კომპანიები სადისტრიბუციო არხებს და განიხელეთ ამ არხების ფუნქციები.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 1. მარკეტინგული გეგმა
Nonprofit organizations also use marketing plans to guide their fund-raising and outreach efforts.
არაკომერციული ორგანიზაციები მარკეტინგულ გეგმებს ასევე იმისათვის იყენებენ, რომ უკეთესად შეძლონ დაფინანსების მოძიება და საზოგადოების ინფორმირება.