მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 13. კომპანიის მაგალითი
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
One observer stated harshly, “It’s as if the place purports to solve all kinds of vexing marketing ‘problems’ while failing to address the most basic real-world problem".
ერთ-ერთმა დამკვირვებელმა მკაცრად აღნიშნა: „ისეთი შთაბეჭდილება იქმნება, რომ ეს ადგილი გადაგიწყვეტს ყველანაირ მარკეტინგულ პრობლემას, მაგრამ ვერაფერს ახერხებს ძირეული რეალური პრობლემის კუთხით".