მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
Whereas marketing planning addresses the what and why of marketing activities, implementation addresses the who, where, when, and how.
ამგვარად, თუ მარკეტინგული გეგმა წყვეტს, რა და რატომ უნდა მოხდეს, მარკეტინგული გეგმის განხორციელება განსაზღვრავს, ვინ, სად, როდის და როგორ გააკეთებს საქმეს.