ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
Whereas marketing planning addresses the what and why of marketing activities, implementation addresses the who, where, when, and how.
ამგვარად, თუ მარკეტინგული გეგმა წყვეტს, რა და რატომ უნდა მოხდეს, მარკეტინგული გეგმის განხორციელება განსაზღვრავს, ვინ, სად, როდის და როგორ გააკეთებს საქმეს.